Hotel Anders
przyjazd
21
lis 2024
wyjazd
22
lis 2024
Kup voucher
Hotel Anders
Event sportowy i jego wpływ na wizerunek miejsca (na przykładzie Hotelu Anders w Starych Jabłonkach)

Event sportowy i jego wpływ na wizerunek miejsca (na przykładzie Hotelu Anders w Starych Jabłonkach)

05.09.2013

Hotel Anders w Starych Jabłonkach zorganizował Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013 – najwyższe rangą, po Igrzyskach Olimpijskich, zawody w tej dyscyplinie sportu na naszym globie. Poprzednie mistrzostwa odbywały się w takich metropoliach jak Los Angeles, Rio de Janeiro, Berlin i Rzym, a tym razem odbyły się w małej mazurskiej wsi. Jak to możliwe? Nie ma w tym nic dziwnego – Hotel Anders środowisku siatkarskiemu i kibicom sportowym znany jest już od dawna – to tu od 10 lat rozgrywane są prestiżowe międzynarodowe zawody siatkówki plażowej z cyklu World Tour, na których grają najlepsze pary siatkarskie na świecie. Czy event sportowy to dobry sposób na promocję miejsca? O to zapytaliśmy Daniela Błaszkiewicza – dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Hotelu Anders w Starych Jabłonkach.

„Największą wartością marketingową eventu sportowego jest dostarczanie jego uczestnikom unikalnych przeżyć, niezapomnianych wrażeń oraz emocji nie do opisania. Wydarzenie sportowe jak żadne inne bezpośrednio angażują tych, którzy biorą w nich udział, budując w ten sposób ich trwałą relację z miejscem odbywania się imprezy. Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013 potwierdziły tożsamość marki Hotelu Anders w Starych Jabłonkach – miejsca, gdzie wszystko jest możliwe – hotelu, który potrafi zorganizować event na najwyższym, światowym poziomieHotelu, w którym przeżywa się wielkie emocje.

Mistrzostwa Świata w Siatkówce Plażowej wywarły znaczący wpływ na wizerunek Hotelu Anders, a co za tym idzie przyniosły wymierne korzyści biznesowe. 50% grup biznesowych, które organizowały imprezy integracyjne w Hotelu Anders w przeciągu ostatniego pół roku w programie atrakcji miały miniturnieje siatkówki plażowej. Grupy te wybierały Hotel Anders jako miejsce organizacji konferencji, szkoleń czy imprez integracyjnych właśnie ze względu na wiedzę o organizowanych przez Hotel Mistrzostwach. Wśród klientów biznesowych wzrosła zatem świadomość potencjału organizacyjnego Hotelu Anders w Starych Jabłonkach oraz jego możliwości infrastrukturalnych, takich jak bezpośrednie położenie nad jeziorem z ogromną plażą, 7 boisk do siatkówki plażowej, 4 korty tenisowe i otaczające hotel lasy. Do tego doszło pozytywne skojarzenie z emocjami, jakie towarzyszą wszystkim wydarzeniom sportowym.

Z kolei 40% spośród Gości indywidualnych zainteresowało się pobytem w Hotelu Anders, po tym jak dowiedzieli się o fakcie organizowania przez obiekt tak dużego i ważnego eventu. Podczas programu animacyjnego realizowanego w hotelu w ramach pakietu wakacyjnego szczególną popularnością wśród Gości cieszyła się Akademia Siatkówki Plażowej – zajęcia z animatorami dla dzieci i dla dorosłych.

Szerokie partnerstwa budowane przy organizacji Mistrzostw umocniły dotychczasową współpracę z dostawcami usług oraz pozwoliły nawiązać nowe relacje. Mistrzostwa Świata jako niepowtarzalne wydarzenie sportowe przyciągnęły media, które chętnie relacjonowały i opisywały to, co działo się na arenie zmagań sportowych oraz wydarzenia, które im towarzyszyły.

Mimo, że Mistrzostwa Świata już za nami, wśród członków załogi Hotelu Anders emocje jeszcze nie opadły. W organizację Mistrzostw zaangażowany był cały zespół hotelu – myślę, że w znacznym stopniu przyczyniło się to do sukcesu marketingowego i organizacyjnego tego wydarzenia – znamy się, lubimy się i pracujemy profesjonalnie. W naszym hotelu przykładamy dużą wagę do budowania pozytywnych relacji między Gośćmi a obsługą hotelową. Jest to nasz priorytet. Przyjazna, domowa atmosfera to w naszym przypadku "klucz do sukcesu".

Zobacz na mapie
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MARTOM - TRAVELAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ HOTEL ANDERS, ul. Spacerowa 2, 14-133, Stare Jabłonki , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane