Hotel Anders znalazł się w 10-tce najlepszych hoteli „Dla rodziny” w Polsce. Nagroda została przyznana na podstawie recenzji, jakie zostawili w serwisie TRIPADVISOR Goście Hotelu Anders.
Daniel Błaszkiewicz, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży o nagrodzie dla Hotelu Anders: „Nagroda TRIPADVISOR Travellers’ Choice 2014 to dla nas szczególne wyróżnienie, ponieważ zostało przyznane na podstawie opinii o hotelu, jakie w sieci zostawili nasi Goście. Doceniamy wysiłek i zaangażowanie naszych Gości przy dzieleniu się opinią o Hotelu Anders z innymi. Cieszy nas również fakt, że Goście tak pozytywnie odnieśli się do rodzinnego charakteru obiektu oraz udogodnień i atrakcji dla rodzin, jakie oferujemy”.
Z kolei Tomasz Dowgiałło, dyrektor generalny Hotelu Anders zwrócił uwagę na znaczenie opinii przy podejmowaniu decyzji o wyborze hotelu: „Wszyscy wiemy, jak duże znaczenie ma waga opinii innych Gości przy dokonywaniu przez nas decyzji o wyborze hotelu. Klienci i potencjalni goście hotelowi bardzo cenią sobie własne, niezależne źródła informacji. Opinia naszych Gości jest dla nas bardzo ważna, dlatego na co dzień w naszej komunikacji z Gośćmi zachęcamy do podzielenia się nią z innymi”.
Na pytanie o znaczenie w dzisiejszych czasach zarządzania reputacją hotelu w Internecie hotelarze z Andersa odpowiadają zgodnie – zarządzanie reputacją hotelu w Internecie ma kluczowe znaczenie dla pozyskiwania Gości. Poszukując właściwej dla siebie propozycji pobytu Goście przeglądają coraz więcej ofert hoteli – czas podjęcia decyzji o wyborze konkretnego obiektu znacznie się wydłużył, większa jest też konkurencja i możliwości wyboru. Goście przeglądają nie tylko strony www interesujących ich hoteli, ale też zwracają uwagę na to, jak hotel wygląda w internecie poza swoją stroną. Czy i gdzie pojawiają się publikacje o hotelu w sieci, czego dotyczą, jak hotel mówi sam o sobie i wreszcie, jak o nim mówią Goście, którzy go odwiedzili. Wzrosła zatem waga opinii innych osób przy podejmowaniu naszej własnej decyzji. Hotel najczęściej wybieramy na podstawie rekomendacji znajomych (i tu też Internet ma duże znaczenie, chociażby Facebook) lub też zasięgamy opinii osób nam nieznajomych – tego typu informacji dostarcza wiele serwisów typu Booking, HolidayCheck czy właśnie TripAdvisor. Portale rezerwacyjne i serwisy z opiniami dostarczają ich już na tyle dużo, że Goście mogą w dość wiarygodny sposób opierać na nich swoją decyzję o wyborze konkretnego obiektu. Nie mniej jednak na każdą opinię, zarówno tę pozytywną, jak i negatywną należy patrzeć z właściwym dystansem.
Przy coraz większym wyborze obiektów i ofert hotelowych Goście oczekują od obiektu życzliwej obsługi i domowej atmosfery. Jeśli zabraknie w hotelu serdecznej obsługi i Goście nie będą czuli się oczekiwanymi, hotel nie ma co liczyć na wysokie obłożenie i dobrą opinię. Profesjonalizm, osobowość oraz szybkość obsługi – tego oczekują od hotelu odwiedzający go Goście.